söndag 30 augusti 2015

RÖRELSE HELA LIVET I VÄST

Igår den 29 augusti var 5 instruktörer från GF Gymmix Pulsen på träningskonvent
Matilda, Felicia, Ulrika, Anette"Nettan" och Cizzi




Gymnastikförbundet Väst bjuder in alla föreningar i regionen till en gemensam gympadag under namnet RÖRELSE HELA LIVET I VÄST Lördagen den 29 augusti 2015 i Lindåshallen i Billdal lite söder om Göteborg.


Dagen kommer att vara en mötesplats för flera discipliner med både föreläsningar och inspiration.

Vi kommer att kunna ta del av varandras verksamheter samt utvecklas inom vårt eget område och Du kan gå mellan pass och discipliner som du vill under dagen.

Barn/ungdom, gruppträning, trupp, parkour, trampolin och olika gränsöverskridande föreläsningar kommer att samsas under samma tak men i olika hallar. Se medskickat schema.
Passa på att ta med dig ledare, hjälpledare och kommande ledare i din förening och gör dagen till EN BRA OCH ROLIG KICK OFF INFÖR HÖSTSTARTEN





Vad instruktörerna tyckte om dagen:

"En rolig och inspirerande dag i full fart"

"Jag tycker att det var en väldigt trevlig och inspirerande dag. Jag deltog i flera av passen och en föreläsning. Nu är jag, om möjligt, ännu mer peppad inför mitt crossmix-pass"

" Jag är nöjd med dans och lättpasset. God mat och duktiga instruktörer. Nöjd på det hela taget"


 


I väntan på att passen ska börja


Föreläsning

Danspass

Lättgympa med glöd

Cizzi efter att ha kört HIIT - wohoo!!

Ulrika efter ett jobbigt pass. - Wohoo!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar